Snygg??


Var till sjukan imorse först för att jag skulle på mottagning på ett ställe men innan det så gick jag upp till Transplantations avdelningen för att lämna en julklapp och frågade då efter ena kirurgen men jag missade honom med 1 sekund *suck*....aja får snacka med honom imorgon istället om han inte glömt bort att han skulle komma förbi till mig:P..
Efter sjukan åkte jag och mötte morsan o farsan i Farsta för att de hade varit o handlat lite julklappar :)...
När jag ko hem så mailade jag Djurgård's shoppen och frågade ifall min fina match tröja hade kommit och fick svar ganska snabbt att den hade kommit så jag frågade om Natti ville hänga på och hämta den så vi möttes vid 16.00 vid Årstaberg för att ta tvärbanan till Globen!

Har nästan precis kommit hem därifrån,var ävven i Farsta med Natti en snabbis för att hon kollade på skor o annat:)...


Det var inte lätt att välja namn o nr till tröjan....velade väääääääldigt länge och höll på....Andersson eller Danielsson, Andersson eller Danielsson o.s.v men så i Lördags när jag åkte till shoppen o ännu inte hade bestämt mig så tänkte jag för mig själv: Jag tar det namn som ploppar upp först när jag står i kassan och ska betala!

och resultatet blev..................................................


















Puss o Kram
Micka..


Kommentarer
Postat av: natt

Tycker fortfarande att du skulle valt 68 Andelsson..



SNYGG

2008-12-17 @ 19:30:23
Postat av: Micka

hahahahahahahahahaha

2008-12-17 @ 20:32:15
Postat av: Sara

Awesome. :)

2008-12-18 @ 11:09:41
URL: http://www.metrobloggen.se/chaoticmind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0