Ny hit låt?

Satt här nu och kom på en ny låt, kanske kan bli M.J.E's ny hit?;) 
Skrev den till Perkis nu när vi pratar och han skratta, ska lägga upp den här på sidan nu innan jag glömmer bort den :)
Just nu sitter jag på dialysen o glor, blää!
Idag drar vi 3,4 liter....om vi skulle dra till min vikt vi brukar dra till så skulle det bli 3,9 och det e lite väl mycket utifall att jag har gått uppvikt!
Men det ska jag försöka att gå ner istället även fast jag vet att en viss person inte tycker det utan att jag isf stannar lr går upp lite istället för att må dåligt!

Här kommer då min nya hit låt!!

brunze, brunze världen bästa bruze, vackrast, snällast lagom runda brunze, genom kloka underbara brunze, undra på att alla alla gillar brunze.

(melodin är Världens bästa karlsson).


Mors lilla Brunze  i skogen gick , rosor på kinden och solsken i blick, läpparna blå utav bär äro blå
bara jag slapp så ensam här gå
Brummelibrum, vem lufsar här?
Buskarna knakar, pölsis visst det är!
Lurvig i pälsen men Brunze blir glad
Å, en kamrat, det var bra .. säg god dag!

Hahahaha, undra va dom gett mig i dialys apparaten idag? hmmm, kanske ska fråga?


Idag här har jag ätit en clementin för första gången på flera år....gud va gott det är!
Ja,eftersom jag inte kan göra så mycket när jag  e "fastspänd" här så får jag väl säga...jaha, skriver mer när jag kommer hem :)





Självporträtt?









Mamma's julgrupp som vi har på balkongen


Kommentarer
Postat av: natti

hahaha :D:D

hmm.. kanske en dos trocadero? den brukar funka märkligt på mig i alla fall... eller så är fu fortfarande smittad ifrån träningen ;P

2008-12-07 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0