Ja,vem e jag då?


Tyckte det kanske vore ngt att skriva om vem man är? så detta inlägg tar jag och tillägnar det  till!


Vem är jag då?
Jo,jag är en 23årig tjej som bor i en förort söder om Sthlm som även tillhör Huddinge Kommun, där bor jag tillsammans med mna föräldrar och vår lille misse pisse Ragge på 2,5år
Jag har en syster som e 17år äldre än mig och som bor med sin egna familj och deras vovve Mimmi!


Musik e mitt största intresse och jag gillar att lyssna på det mesta men dock är det Pop som gäller så som Westlife o Backstreet boys!
Kan även lyssna på rock musik, och annat...allt förutom  jazz,opera och klassiskt!


Detta va en liten del om mig!!















Kommentarer
Postat av: natti

Hur vågar du glömma det absolut viktigaste?! ;O

Du är DJURGÅRDARE de säger allt ;)

2008-12-10 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0