GOTT NYTT HÅR....EEH JAG MENAR ÅR



Ja, inte känns det som nyårsafton i varje fall!
Sitter här hemma o har tråkigt som vanligt, blir väl att man inte gör någonting ikväll. Ska dock käka lite gott o ha trevligt!
Snart dags för middag  potatis gratäng och fläskfilé men mamma e sååååååååååååå jävla lat att hon köpt potatisgratäng..på en nyårsafton...sånt gör mig också ledsen!
Senare ikväll ska vi dock äta räkor,kräftstjärtar, kycklingsspett och baugetter med lite små ostar och dricka gott!
Blir väl också att man glor på ngn film! Det är en fars på TVn ikväll...Hemsöborna med stefan o krister från vallarna i Falkenberg lr var det nu ligger:P...
Bl..a Jojje Jönsson e med men inte som Dag-Otto denna gång :P....


Vi skulle ha varit hundvakt men imorse när mamma ringde för att höra när dom skulle komma så visade det sig att syrran va dålig som dom skulle ändå inte bort!
Jag som iaf hade sett fram emot att ha Mimmi här, men men...sånt e livet!

Imorgon är det dialysen igen fast vi har lite sovmorgon så imorgon ska  vi inte vara därför förrens vid 10 tiden men jag kommer vara där lite tidigare eftersom jag ska fixa apparaten!


Gott Slut och Gott Nytt År

Puss o Kram
Pölsis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0