Godis förbud!


Köpte godis idag fast jag sagt att jag ska sluta så Perkis kom på idén att sluta med söt saker!
Om vi äter något sött ska vi gå en lång promenad som straff, såå bra!
Så nu e det inge godis,glass,kakor o andra söta saker utan nu e det mer frukt som gäller o det kommer vi klara helt klart!
Har ju klarat det 1år förut så nu ska jag väl klara det igen o när jag har Perkis att "jobba" mot!

Var till Farsta idag på eftermiddagen o köpte en ram på stativ annars inte mycket annat mer än tidningarna!
Just nu sitter jag o snackar på msn med Perkis o Eve + tittar på 2 and a half men på 3an!


scannade in lite m er bilder nu så lägger upp en bild på mig här som jag hittade!



Kommentarer
Postat av: Annis

Bra att du försöker o sluta me sötsaker.. hehe ;)

2008-12-02 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0