GOD JUL!



Julen e här nu, fasten ingenting hänt  ett år har för flytit och ett nytt ska bli till!


Ja,då var det julafton idag då, även om man inte riktigt har någon julkänsla än i kroppen1
Vem vet, den kanske kommer senare under dagen?! :)
Fick en liten julklapp  nu på morgonen, en guldring med diamanter i, jätte fin!
Precis vad jag ville ha eftersom min förra är sååå stor!

Ska iväg om ngr timmar hem till min syster o hennes familj för att fira jul och tillsammans med hennes sambo's släkt detta år så sammanlagt blir vi 22 (!) personer varav 21 som kommer typ sitta o käka julmat eftersom den yngsta är 1år!
Får se hur det är, lär va väääääääldigt trångt o massa julklappar!
Bara vi hade 6 kassar fulla + 2 stora paket! :O.


ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT FRÖJDE FULL JUL OCH HOPPAS ALLA VARIT SÅÅ SNÄLLA SÅ NI FÅR NÅGRA JULKLAPPAR!


Kramar
Pölsis

Kommentarer
Postat av: natti

GOD JUL gumman, hälsa familjen så hjärtligt ifrån mig!

haha, er jul kommer nog slå vår jul ifjol. 10 vuxna,5 barn, 2 hundar 50 kvm. Mindre kul ;)

2008-12-24 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0