Fel träning! :)


Ja,det kan man säga att det blev! Vi åkte vid 10-tiden för att se DIF träna på Hovet 10.40-12.00 som det står på deras hemsida!
När vi kommer dit så sitter vi o väntar o väntar o väntar!
Vid 10.50 kommer AIK's matrialare och vid 11.05-11.10 kommer AIK's spelare o började träna så vi bestämde att sitta till halv 12 iaf och titta o så åkte vi därifrån!
Vi åkte till centrum först för att jag skulle till optikern för att kolla ang linser!
Han sa att jag får ha linser men då special linser!
Jag skulle tänka på saken och det här med priset, 700kr för undersökning o test av linser sen 1300kr för linser för 6månader.
Ska prata mer här hemma om det,men jag vill så gärna ha linser, det ser mkt snyggare ut än med glasögon!
Ikväll har det inte hänt så mycket, har sovit 1,5 timme och sen bara suttit o tittat på tvn och suttit vid datorn.
Fick svar av Nicke D i DIF ang träningen och det visade sig att dom hade tränat vid 12.00-13.00 och att nästa vecka har dom vid 10.30 eller 11-tiden!

Sitter o tittar på Perkis när han spelar poker mot sin polare och ngr andra på facebook:)..... håller tummarna för att det ska gå jätte bra för honom....men det gör det ju när jag sitter o tittar;)

Puss o kram
Pölsis/Lilla My/Micka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0