Djurgård's träning igår på Hovet


Ja,igår var jag tillsammans med Natti och såg DIF hockey träna på hovet, ÄNTLIGEN rätt träning:)
Vi satt en stund lite längre upp på läktaren men sen gick vi ner och ställde oss vid staketet där man såg lite bättre!
Det e alltid roligt att se dom träna, har  gjort det några ggr!
Efter en stund började spelarna gå in från isen, hälsade på Niklas Anger o ngr till men så kom Nicklas Danielsson så snackade lite med honom och han ba: så ni gick på fel träning sist?!:P...haha,var han tvungen o påminna oss?:P...fy Nicke D:).
Sen hörde jag någon som sa: Nicke kolla ett fan:P och när jag vände mig om så var det Niklas Andersson så vi hälsade på varandra med High Five, han slog så hårt att jag va röd i handen ett tag efter o det brände till:P men men det gick ju över!
Jag gav honom skivan som Fimpen skulle ha med min låt...han blev väldigt chockad när jag sa att det e jag som spelat in den för han trodde först det var Fimpen som sjöng, hahahahaha1
Träffade Micke Johansson också men han hade tydligen bråttom till omklädningsrummet så hann inte prata med honom så mycket mer än att hälsa!
Natti skulle ha tagit ett foto på mig tillsammans med Danielsson men det blev inget med det så får ta det nästa gång ;)..
Efter matchen så gick vi in i Globen City och käkade på Donken ....och efter det gick vi ner till Djurgårds shoppen där jag köpte 4:a idol kort för 10kr... på Nicklas Danielsson,Niklas Andersson,Niklas Anger occh Gustav Wesslau och så köpte jag en signerad puck, signerad av Nicklas Danielsson!


Sen när jag kom hem så började jag städa mitt rum och fixa till och nu ser det lite trevligare ut än igår ;)....
Lagade mat också åt mig eftersom attt mamma och pappa var i uppsala och hälsade på släkten och min morbror som ligger på sjukhem!


Puss & Kram
Pölsis


Här kommer  lite bilder från igår, inte dom bästa men, min kamera dog så jag tog bara 1 kort medan Natti tog 3 st!







Min bild på boysen! I målet där står Stefan Ridderwall






Natti's bild






Natti's bild igen,  Riddan i målet





Natti's bild återigen








Danielsson's puck som jag köpte med hans autograf på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0