Brev från USA!



Idag efter att ha suttit och snackat med Perkis på msn med webcam o sett hans sötis till son så la jag mig på sängen en stund...o ja perkis...jag somnade,hahahahahahahahahah!

Men vaknade av att pappa kom och sa att jag hade fått ett brev från............USA.
Shit tänkte jag, vem sjutton e det ifrån liksom?
Men nyfiken som man e så öppnade man ju det på engång o det första jag fick fram var ett papp skiva ...hmmm tänkte jag va fan e detta?:O...men så kände jag att det var något under den så drog ut innehållet och vips där var det ett idolkort på Goran Visnjic som spelar Luka Kovac i Cityakuten och autograf på den  "Best wishes"  och sen hans autograf!
För 8 månader sen så skickade jag o en kompis varsitt fan mail till varsin favorit (hon till Brian i BSB och Jag till både Brian och Goran)..och nu kom detta svar, en försenad julklapp:)...

Just nu så gör jag inte mkt, ska strax lägga mig o titta klart på P.S: I Love You innan jag somnar!
Dialysen som vanligt i morgon, först så ska dom få titta på min arm o se om dom måste ta dit kirurgen lr något!

Puss o Kram
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0