Bort med 5:e December ur almenackan!

Usch sån jobbig dag idag, har så ont i magen o vill bara att dagen ska försvinna!
Varför ska det få finnas såna här  hemska dagar? Bläää!  Har inte kunnat sovit inatt, somnade inte förrens vid 5 imorse och vaknade vid 10-tiden.
För 1 år sen dog moster Ulla bara så där, ingen som visste att hon var sjuk!
Jag tog så illa vid mig av dödsbudet att jag inte sov på typ 1-2 veckor riktigit, max 30min per natt :(...
Har fortfarnade vissa dagar då jag mår dåligt av det och ibland t o m hör hennes röst!

Saknar henne sååå otroligt mycket!  Men hon sitter där uppe med morfar och mormor och vakar över oss alla här nere!

hon blev 76år gammal!


Idag är det ävven 10år sen lilla Joanna endast 6år gammal dog, hon dog av akut lymfom....en sorts cancer!
Hon fick sin andra njure 1997 av sin adoptiv pappa!
Vi lärde känna dem på sjukhuset då vi delade rum och sen låg inne samtidigt på barnavdelningen!
Det var en riktig busunge hon!
Iår hade hon blivit 16år!
Saknar henne såå otroligt mycket också såklart!



Så sammanfattningsvis så får denna dag fösvinna gärna fårn almenackan, det e som 11 september för sjutton!


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0