Bild Update från dialysen!!



Fick lite bilder idag på dialysen på mig när jag fixar med apparaten då jag låg på egen sal för att lära mig apparaten för att fixa med att prima/klä den själv!
Några av bilderna skulle dom ha sin välkoms broschyr till dialys patienter!

På dialysen idag kom Amir in tillsammans med koordinatorn Tina o en annan tjej....jag hade bett dom säga åt honom att komma in för att jag hade en överasskning till honom!
jag berättade för honom att jag har börjat sticka mig själv, först va han tyst o sen kom det ett leende och så säger han:
- När fyller du år?
- Jag ba: I Mars?!
Då tittar han på mig o säger: Då ska du få en dialysapparat av mig, hahahahahahahahahaha!
Sen pratade vi om njurar och han berätta för den andra tjejen att han erbjudit mig wily's njure och ICA Maxi njure men jag har nekat dom, undra varför ?:P...
Fick iaf skratt AP MYCKET med honom!!






Här förbereder jag nålarna och så för att bli stucken!





Här har hon satt i Artärnålen






Här håller jag på med apparaten, har precis fixat den med slangarna och börjat primningen!



Puss o Kram
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0