2år på väntelistan!



Usch, idag har man  stått uppställd på väntelistan i 2år och inget har hänt än :(..
Man e ju bortslämd att det ska gå fort, första gången blev jag inringd redan efter 1månad
Då blev jag inringd den 19:e December och skulle fått njuren på kvällen/natten där men dom var tvugna att skjuta upp operationen så den skulle bli av på Lördagen (20:e December) men strax innan jag skulle hoppa in i duschen o göra mig redo för operationen så kom jourläkaren och sa att han hade både en glad och tråkig nyhet!
Den glada va att jag fick åka hem och den tråkiga var att dom inte kunde ta den njuren då dom efter att ha testat den igen upptäckt att den var smittad med Hepati C (gulsot).
Den andra njuren jag fick 99 stod jag och väntade på i 7månader så detta tycker jag e fööööör lång tid:P
För 2år sen gjorde John även den första revisonen på armen utan aning att det skuille komma att bli flera!


idag blev det lite julpyntning och städning i rummet!
Har satt upp lite tomtar och sånt hära!
Nu e det juligt i hela lägenheten, det ända som saknas e snön utanför fönstren .)...


Shit, nu e det Bara 4:a dagar kvar till julafton, vart tar tiden vägen?
Det kan man ju undra!











Granen i mitt rum!







Skåpet i hallen....







Skänken i köket som mamma gjorde ordning också fixade till idag!



Puss & Kram
Pölsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0