11år sen



För 11år sen idag fick jag min första njure, vid den här tiden hade jag nästan precis kommit till uppvaket tror jag eller IVA eftersom det var  helg så var uppvaket stängt så man fick ligga på IVA!
Operationen tog typ 4-5 timmar va jag kommer ihåg, både min mamma, pappa och syster var på sjukhuset.
Mamma o syrran var med in på operation tills jag sövdes!


Igår var det ju julafton också, vi firade hemma hos min syster o hennes familj + att hennes sambo's släkt va där så sammanlagt var vi 21 personer ..puh!:P

Tydligen hade jag varit jätte snäll detta året också eftersom att jag fick såå mycket julklappar:P....

Det jag fick var:

Playstation 2 med ABBA singstar
Skål
Guldring med diamanter
Tvättkorg
Glas
Shower cremé/bodylotion/tvål sätt
Smörgåsgrill
Josh Groban skivan
Christian Walz skiva
Absolut Hits 2008 skivan
Hancock  med will smith
Arn- Riket Vid Vägens Slut
Ljudbok med Liza Marklund
Hårfön
Handdukar
Fleecé filt med Djurgårds märke


Här kommer lite kort från igår......






Här sitter vi o äter julmat, släkten :)







Här står tomten o läser på klapparna







Syrran's son Ludde sitter vid julbordet o äter!




God fortsättning
Pölsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0